Kauppiastiedotteet

Turun Caravanpiste, Turku (Raisio) - Vielä muutamia uusia vapaina talven erikoishinnoin! 25.01.2018

Vielä muutamia, uusia ja rekisteröimättömiä yksilöitä nopeimmille ostajille ja varmasti hyvin ehdoin!

- kuudelle rekisteröitävä kätevän kokoinen vm. 2016 alkoviauto kerrosvuoteella Dethleffs Trend A 5887

- erillisvuoteilla ja isolla takatallilla vm. 2016 puoli-integroitu  Bürstner Travel Van T 690 .

- loistelias Dethleffs Advantage T 6651 puoli-integroitu saarekevuoteella, Aldella ja nestelattialämmityksella ja nyt mahtavalla talvitarjouksella!

- Dethleffs Trend T 7017 puoli-integroitu erillis- ja nostovuoteella vm. 2017 hintaan 69.865 € + tk. 890 €

- Sunlight T 64 puoli-integroitu pari- ja nostovuoteella vm. 2017 hintaan 59.870 € + tk. 890 €

2018 uutuus;

- Dethleffs Trend T 6575, saareke- ja nostovuode, Alde hintaan 69.725 € + tk. 890 €

- Sunlight i 68, integroitu erillis- ja nostovuoteella hintaan 75.570 € + tk. 890 €

Tervetuloa pikaisesti kaupoille, varmasti saadaan hyvä lopputulos aikaan, johon niin ostaja kuin myyjäkin on tyytyväinen!

Arctic Motor Caravan Oy, Keminmaa - MYYNTINÄYTTELY KEMINMAASSA 26-28.1. PE 9-18, LA 10-16, SU 11-15, 0,95% KORKOTARJOUS! LÄMPIMÄSSÄ HALLISSA TERVETULOA! 23.01.2018

MYYNTINÄYTTELY KEMINMAASSA 26-28.1. PE 9-18, LA 10-16, SU 11-15 LÄMPIMÄSSÄ HALLISSA TERVETULOA!
Santander Rahoitustarjous, Kiinteä KORKO 0,95%    Ennakkotilaamistamme 2018 malleista vielä autoja rajoitetusti VAPAANA, Kysy!

TOSITARJOUKSIA! LÄMPIMÄSSÄ HALLISSA TERVETULOA!

Kahvia ja känttyä!

Piirteli Jukkas

Best-Caravan Oy, Hyvinkää - Suuri Talvinäyttely la.27.1 ja su. 28.1 klo 10-15 23.01.2018

Best-Caravanin Suuri Talvinäyttely kaikissa toimipisteissä  la.27.1 ja su. 28.1 klo 10-15 .   Tervetuloa !

Kouvolan Vaunu Paajanen Oy, Kouvola - UUDET JA KÄYTETYT 0,95% KIINTEÄLLÄ RAHOITUSKOROLLA! 15.01.2018

Tammikuun 2018 ajan kaikki uudet ja käytetyt asuntoautot ja -vaunut 0,95% kiinteällä rahoituskorolla. Luottosuhteen perustamismaksu 180€ ja kuittipalkkio 10€/kk. Tarjous edellyttää hyväksyttyä luottopäätöstä ja tuotteen tulee toimia luoton vakuutena. Tuotteen luovutus viimeistään helmikuun 2018 lopussa. Käytä etu hyväksesi ja poimi onnistuneen kesälomareissun avaimet meiltä!

Kokkolan Vaunupalvelu, Kokkola - NYT KANNATTAA VAIHTAA VAUNUSI UUTEEN! 10.01.2018

Vielä muutama 2017 vuosimallin uusi KABE suoraan varastostamme nopeaan toimitukseen:

-Kabe Royal 520 XL XV2 KS 2017

-Kabe Safir 600 B2 KS 2017

-Kabe Ametist B2 KS 2017

-Kabe Classic 520 XL XV2 230cm 2017

Huippuhyvitys vaihtovaunustasi, kysy nyt oma tarjouksesi!!!

Tervetuloa kaupoille!